Używamy plików cookie.
Więcej informacji znajdziesz tu:
Polityka Prywatności
Jak wyłączyć cookies?
Accept
Wiadomości Nowy SączWiadomości Nowy Sącz
  • Biznes
  • Polityka
  • Ludzie
  • Zdrowie i sport
  • Technika i nauka
  • Praca
Reading: DESTIGO HOTELS – nowa polska marka hotelowa i sieć hotelowa
Share
Aa
Wiadomości Nowy SączWiadomości Nowy Sącz
Aa
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
Wiadomości Nowy Sącz > Blog > Biznes > DESTIGO HOTELS – nowa polska marka hotelowa i sieć hotelowa
Biznes

DESTIGO HOTELS – nowa polska marka hotelowa i sieć hotelowa

Wiadomości Nowy Sącz
Last updated: 2024/06/19 at 10:30 AM
Wiadomości Nowy Sącz
Share
6 Min Read
SHARE

Grupa Dobry Hotel wprowadza na rynek swoją nową markę hoteli i obiektów – Destigo Hotels, w ramach procesu całościowego rebrandingu. Nowa marka i identyfikacja wizualna odzwierciedlają walory i potencjał zarządzanych przez Dobry Hotel obiektów, jednocześnie stanowiąc element planowanej ekspansji zagranicznej firmy.

„Jestem dumny, że dziś mogę oficjalnie ogłosić naszą nową markę – DESTIGO HOTELS. Wprowadzenie jej na polski rynek to świadoma i przemyślna decyzja. Nowa tożsamość grupy odzwierciedla to, co stanowi jej DNA – atrakcyjność oferty, dbałość o każdy szczegół, jakość obsługi i komfort pobytu. To wreszcie odpowiedź na potrzeby Gości, których celem i miejscem podroży jest nie tyle dobre, co wyjątkowe miejsce. W portfolio naszej Grupy – dotychczas funkcjonującej pod nazwą Dobry Hotel, dziś Destigo Hotels – są unikalne, także luksusowe hotele. I między innymi ten fakt skłonił nas do zmiany nazwy, a jednocześnie wprowadzenia marki konsumenckiej identyfikującej nas w Polsce i za granicą” – mówi Leszek Mięczkowski, prezes zarządu i właściciel Grupy Dobry Hotel.

„Jeszcze trzy lata temu Grupa Dobry Hotel zarządzała 11 hotelami – dziś to już 23 obiekty, w tym hotele o unikalnych walorach historycznych, architektonicznych i światowym poziomie designu. Konieczne zatem stało się stworzenie nowego wizerunku Grupy, który oddawać będzie wyjątkowość naszej oferty. Zdecydowaliśmy się na niezwykle ambitny projekt całościowej zmiany, obejmującej stworzenie nowej marki wraz z komplementarnym systemem identyfikacji wizualnej, odpowiadającej światowym trendom i poziomowi marek globalnych. Zmiany obejmą szeroki obszar komunikacji – od nowych logotypów większości naszych hoteli, przez nowe serwisy internetowe, materiały graficzne, komunikację digital, oznakowanie budynków, aż po zmianę nazwy i identyfikacji naszego programu lojalnościowego, który funkcjonować będzie pod nazwą Destigo More” – mówi Marzena Szawarska-Niczko, dyrektor marketingu w Grupie Dobry Hotel.

Prace nad projektem trwały dłużej niż dwa lata, zaczęły się od dokładnej analizy, wewnętrznych konsultacji, warsztatów i badań rynku.

„Każda podróż to opowieść”

Wraz z wprowadzeniem marki firma prezentuje nowy slogan – „Każda podróż to opowieść”. To odzwierciedlenie wartości Destigo Hotels – różnorodnej oferty, interesujących lokalizacji, artystycznych hoteli i kuchni, która opowiada historię miejsca poprzez smaki.

„Często spotykamy się z przekazem, że w hotelu Gość powinien poczuć się jak w domu. My uważamy inaczej – chcemy, by wizyta w naszych hotelach była właśnie oderwaniem od codzienności, inspirowała, dostarczała zupełnie nowch emocji, związanych również z odkrywaniem historii regionu, miasta, a nawet samego hotelu. Znak w logo Destigo składa się z czterech liter D skierowanych w różnych kierunkach, tworzących nasyconą kolorem i odcieniami pomarańczu rozetę – oddaje to charakter naszego portfolio, obiektów położonych w najbardziej atrakcyjnych miejscach w Polsce, oryginalnych, z ciekawą historią, jak mieszczący się w budynku dawnego Pałacu Leipzigera Hotel Altus Palace we Wrocławiu, czy nasze hotele na Starym Mieście w Krakowie – H15 Luxury Palace w dawnym pałacu Lubomirskich i H15 Hotel Francuski, w którym ponad 100 lat temu powstał Polski Komitet Olimpijski. Tak więc nie tylko gościmy, ale też goszcząc opowiadamy ciekawe historie i budujemy nowe – w pamięci naszych Gości” – mówi Marzena Szawarska-Niczko.

„Dogłębne zrozumienie przez zespół Dragon Rouge naszych oczekiwań, doświadczenie projektowe, poziom kreacji i elastyczność na każdym etapie współpracy zaowocowała stworzeniem zupełnie nowej jakości przekazu. Jestem przekonana, że dzięki niej zrealizujemy główny cel tej zmiany – zbudujemy wartość i świadomość marki wśród naszych Gości, zarówno polskich, jak i zagranicznych” – dodaje Marzena Szawarska – Niczko.

Dragon Rouge, międzynarodowa agencja strategiczno-brandingowa, jest odpowiedzialna za koncept kreatywny i zdobyła wiele nagród za projekty brandingowe w Polsce i na świecie.

20 lat doświadczenia

Destigo Hotels, dawniej znana jako Grupa Dobry Hotel, specjalizuje się w zarządzaniu obiektami hotelowymi i gastronomicznymi. Firma powstała 15 kwietnia 2004 roku i zaczynała od zarządzania niewielkimi obiektami hotelowymi w Trójmieście. Obecnie jest dynamicznie rozwijającą się polską grupą hotelową.

„Swoje działania koncentrujemy na umocnieniu pozycji firmy na rynku oraz zwiększeniu portfolio zarządzanych obiektów. Z zaangażowaniem rozwijamy Grupę dbając o komfort naszych Gości oraz naszych Partnerów i Inwestorów. Zaufali nam właściciele nieruchomości zlokalizowanych w prestiżowych miejscach Polski, powierzając nam prowadzenie swojego biznesu. Mamy silną pozycję na rynku, ale jestem przekonany, że nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Dziękuję wszystkim naszym Partnerom za zaufanie, a Pracownikom za budowanie nowego rozdziału w naszej historii – od dziś pod brandem Destigo, a jednocześnie własnego miejsca pracy” – podkreśla Leszek Mięczkowski, prezes zarządu i właściciel grupy Dobry Hotel.

Destigo Hotels ma obecnie 23 obiekty w popularnych regionach turystycznych i biznesowych Polski, takich jak Trójmiasto, Jastarnia, Mikołajki, Kołobrzeg, Poznań, Wrocław, Warszawa, Kraków i Zakopane. Grupa planuje także dalszy rozwój i otwarcie nowych obiektów. Wyróżniają ją różnorodność oferty, od hoteli miejskich z salami konferencyjnymi po kameralne hotele butikowe, a także luksusowe i rodzinne ośrodki resortowe z zapleczem SPA&Wellness.

Grupa koncentruje się na promowaniu i rozwijaniu swojej marki, jednocześnie nawiązując współpracę z globalnymi sieciami hotelowymi poprzez umowy franczyzowe, takimi jak Hyatt, Marriott i Wyndham.


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

You Might Also Like

Na wiosnę krótsze podróże z PKP Intercity

PKP Intercity: w 2025 roku 38 nowych lokomotyw i 119 wagonów

MI: Pierwszy odcinek sądeczanki oddany do ruchu (komunikat)

MI: Szybciej z Krakowa do Gdowa w ramach projektu Podłęże andndash; Piekiełko (komunikat)

Konferencja `TriLand andndash; Transgraniczne Centrum Transformacji` za nami

TAGGED: Destigo, Dobry, ekspansja, Grupa, hotel, Hotels, identyfikacja, marka, rebranding, wizualna

Sign Up For Daily Newsletter

Be keep up! Get the latest breaking news delivered straight to your inbox.
By signing up, you agree to our Terms of Use and acknowledge the data practices in our Privacy Policy. You may unsubscribe at any time.
Wiadomości Nowy Sącz 19 czerwca 2024
Share this Article
Facebook Twitter Copy Link Print
Share
Previous Article Akcja społeczna „Przywracamy oddech” Angelini Pharma Polska – przebadano blisko 500 osób
Next Article Władze Stowarzyszenia Gmin Uzdrowiskowych RP z absolutorium i w nowym składzie

Pozostań z nami w kontakcie

1 Followers Like
1 Followers Follow
1 Followers Pin
1 Followers Follow
1 Subscribers Subscribe
1 Followers Follow

Ostatnie artykuły

MRiRW: Pryszczyca na Węgrzech andndash; aktualizacja informacji (komunikat)
Polityka 12 marca 2025
Na wiosnę krótsze podróże z PKP Intercity
Biznes 27 lutego 2025
PKP Intercity: w 2025 roku 38 nowych lokomotyw i 119 wagonów
Biznes 7 lutego 2025
MI: Pierwszy odcinek sądeczanki oddany do ruchu (komunikat)
Biznes 26 stycznia 2025
MI: Szybciej z Krakowa do Gdowa w ramach projektu Podłęże andndash; Piekiełko (komunikat)
Biznes 18 stycznia 2025

NOWY SĄCZ WIADOMOŚCI

Informacje lokalne: Warszawa, Mińsk Mazowiecki, Otwock, Piaseczno, Grodzisk Mazowiecki, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Pruszków, Wołomin, Radzymin

WYDAWCA

ZP20 Piotr Markowski

Al. Komisji Edukacji Narodowej 36 / 112B
02-797 Warszawa

+48 733 644 002   |   office@zp20.pl

MRiRW: Pryszczyca na Węgrzech andndash; aktualizacja informacji (komunikat)
Polityka
Na wiosnę krótsze podróże z PKP Intercity
Biznes
PKP Intercity: w 2025 roku 38 nowych lokomotyw i 119 wagonów
Biznes
MI: Pierwszy odcinek sądeczanki oddany do ruchu (komunikat)
Biznes

Kategorie tematyczne

  • Biznes
  • Polityka
  • Ludzie
  • Zdrowie i sport
  • Technika i nauka
  • Praca

Informacje prawne

  • Obowiązek informacyjny RODO
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin Serwisu
Wiadomości Nowy SączWiadomości Nowy Sącz
Follow US

© 2022 Nowy Sącz Wiadomości. ZP20 Piotr Markowski

A może się zapiszesz?

Zapisz się do naszej subskrypcji by nie pominąć żadnego news!

Brak spamu. Wypisujesz się kiedy chcesz!

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?