Polskie Linie Lotnicze LOT nawiązały współpracę z marką Gerlach, która dostarcza teraz sztućce do serwisu posiłków na pokładzie. Kolekcja sygnowana logo PLL LOT będzie dostępna w LOT Economy Class na rejsach średniego i dalekiego zasięgu, co stanowi kolejną inicjatywę mającą na celu poprawę komfortu podróży i obsługi pasażerów.
Gerlach, polska firma z ponad dwustuletnią tradycją, dołączyła do grona polskich marek obecnych na pokładach PLL LOT. Dla linii lotniczych firma przygotowała specjalną kolekcję sztućców, które ulepszają serwis posiłków w klasie LOT Economy na rejsach średniego i dalekiego zasięgu. Sztućce są już dostępne na wybranych trasach i będą stopniowo wprowadzane na kolejnych lotach.
„W PLL LOT wychodzimy z założenia, że chwile spędzone w podróży są wyjątkowe; dostarczają nowych doświadczeń i są źródłem wspomnień na długi czas. Dlatego dokładamy starań, by zapewniać naszym pasażerom wysokiej jakości serwis pokładowy, który jest naszą wizytówką i spełnieniem obietnicy komfortu. W tym kontekście miło nam zainaugurować współpracę z marką Gerlach – kojarzoną z elegancją i obecną w polskich domach od stuleci. Wierzę, że posiłki serwowane na naszych pokładach będą teraz smakować jeszcze lepiej” – mówi Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
Proces tworzenia nowych sztućców PLL LOT był wieloetapowy i wymagał przeprowadzenia testów odporności na uszkodzenia mechaniczne, zadrapania oraz trwałość połysku. Ponadto, z uwagi na ich wykorzystanie w serwisie lotniczym, konieczne było spełnienie kryterium wagowego, aby nie zwiększać zużycia paliwa. W rezultacie powstała kolekcja sztućców wykonanych z wykończonej na połysk stali bezniklowej, sygnowana logo przewoźnika. Dzięki 18-procentowej zawartości chromu, sztućce są odporne na korozję oraz wyjątkowo trwałe, a pojedynczy zestaw waży zaledwie 58 gramów.
Nowe sztućce PLL LOT zostały opracowane w procesie wieloetapowym, w którym przeprowadzono testy sprawdzające odporność na zadrapania, uszkodzenia mechaniczne oraz trwałość połysku. Ponadto, aby spełnić wymagania serwisu lotniczego, musiały być lekkie, aby nie zwiększać zużycia paliwa. Efektem tego procesu jest kolekcja sztućców z wykończonej na połysk stali bezniklowej, sygnowana logo przewoźnika. Dzięki 18-procentowej zawartości chromu, sztućce są odporne na korozję i trwałe, a pojedynczy zestaw waży zaledwie 58 gramów.
Wprowadzenie wielokrotnego użytku sztućców w klasie ekonomicznej jest zgodne z zaangażowaniem PLL LOT w redukcję wpływu na środowisko. Eliminacja jednorazowych sztućców zmniejszy ilość odpadów z rejsów o około 18,5 ton rocznie.
„Bardzo się cieszymy, że dwie znane i cenione polskie marki, Gerlach i PLL LOT, połączyły siły i razem stworzyły ten wyjątkowy projekt. Mamy nadzieję, że dzięki dedykowanej linii sztućców >>Flight<<, jakość obsługi i komfort pasażerów będą jeszcze wyższe. Jakość to wartość, która od zawsze była dla nas priorytetem. Od wielu lat naszą misją jest ułatwianie życia w kuchni i jadalni, a teraz także podczas podróży, z czego jesteśmy bardzo dumni” – mówi Piotr Piechota, CEO Gerlach S.A.
PLL LOT i Gerlach: tradycyjne polskie marki
PLL LOT to jedna z najstarszych linii lotniczych na świecie i jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. W ostatnich latach firma nawiązała współpracę z rodzimymi firmami, takimi jak Lancerto, Krosno i Phenomé. Dzięki tym partnerstwom pasażerowie mogą korzystać z wysokiej jakości polskich produktów na pokładach samolotów, co jest częścią szerszej strategii przewoźnika, polegającej na promowaniu polskiej kultury i wzornictwa w podróżach do blisko 100 portów lotniczych na całym świecie.
Gerlach to firma, która od 260 lat dostarcza Polakom wysokiej jakości produkty do kuchni i jadalni. Dzięki połączeniu tradycji z nowoczesnością, marka zdobyła uznanie zarówno wśród konsumentów, jak i w branży, co potwierdzają liczne nagrody, w tym prestiżowy tytuł Superbrands. Produkty Gerlach, kojarzone z elegancją i wysoką jakością, są obecne w wielu polskich domach. W ostatnich latach oferta marki została rozszerzona o zastawę porcelanową i szklaną, umacniając jej pozycję jako jednej z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce.
LOT Polish Airlines is a modern carrier connecting Central and Eastern Europe with the world. The airline offers direct long-haul flights to destinations in the United States, Canada, India, Japan, and South Korea. With a focus on increasing frequency and improving its services on these routes, the Polish carrier is strengthening its position in the Central and Eastern European market. Long-haul flights are operated by Boeing 787 Dreamliners, some of the most advanced wide-body aircraft in the world. With a presence in the sky since 1929, the Polish carrier is the 12th oldest airline in the world and one of the most international and recognizable Polish brands.
Gerlach to polska marka, która od 260 lat tworzy wysokiej jakości produkty dla domu. Trzymając się swoich stałych wartości, korzysta z nowoczesnych rozwiązań, wysokiej jakości materiałów i wzornictwa. Dzięki temu, gotowanie staje się łatwiejsze, a każda chwila spędzona razem jest wyjątkowa.
Wiadomość pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl